Grafikai tervezés

Biztosan hallotta már azt a mondást, hogy egy kép többet mond ezer szónál. Ez egy grafikai anyag esetében hatványozottan igaz, hiszen sok esetben a vállalkozásunk hírneve, reputációja múlik azon, hogy egy-egy reklámanyag mennyire igényesen kidolgozott.

A grafika nem csak esztétika, sokkal inkább a vállalkozás és a közönség közötti kommunikáció egy modern formája.

Gondoljon csak bele, hogy manapság minden vállalkozás használja már az értékesítési tölcsért, aminek az egyik legfontosabb része az, hogy egyáltalán megismerjék a vállalkozásunkat az emberek.

Amennyiben az első benyomás rossz – vagyis nem jó a megtervezett grafikai anyag – úgy szinte biztos, hogy az illető, aki kézhez kapja, nem fog velünk dolgozni a jövőben.

Miért van szüksége tehát grafikai anyagra?

Professzionális kép alakul ki a cégéről

A logót, az arculatot, a szórólapot, a hirdetéseket és a névjegykártyát is úgy alakítjuk ki, hogy minél koherensebb legyen – tehát minél egységesebb, professzionalizmust sugárzó kép alakuljon ki a cégéről. Ezt minden esetben Önnel egyeztetve tervezzük meg, hiszen fontos, hogy elégedett legyen az elkészült munkánkkal.

Ugyanakkor javaslatokat, ötleteket is adunk arra nézve, hogy milyen legyen az egyedi cégarculata.

Könnyebben felismerik a márkáját

Ma már közhely, de igaz, hogy napjainkban rengeteg márka és logó vesz minket körül. Épp ezért nagyon nehéz kitűnni ebből a „digitális zajból”. Egy következetes stratégia mentén megtervezett design könnyebben felismerhetővé, megjegyezhetővé teszi a cégét, logóját – így egyszerűbben tud kapcsolatot teremteni a potenciális vásárlókkal.

Gondoljon például a Coca-Colára, a Nike-ra vagy épp a McDonald’s-ra. Akarva-akaratlanul is beugrik az ismerős színvilág, és a logó – ami egyfajta életérzést biztosít. Mindez persze rengeteg munka, és rengeteg marketing-kampány eredménye is, ugyanakkor nem szabad lebecsülni a logó erejét sem.

Ez az arculat egyfajta identitást ad a cégének, ami által könnyebben azonosulhat a cél csoportjával – és hosszabb távon nagyobb profitra tehet szert.

Segíti a kommunikáció

Az ember alapvetően vizuális lény – ezt számtalan kutatás, tanulmány bizonyította már. Sokkal jobban meg tudunk jegyezni egy egyszerű, de esztétikusan megtervezett szlogent, szöveget, ha azt valamilyen képpel együtt láthatjuk – tehát megfelelően vizualizálni tudjuk.

Ez segít „jobban átvinni” az üzenetet a potenciális ügyfél számára, ami megkönnyíti a későbbi direkt beszélgetést – akár telefonos, akár e-mailes formában.

Segít a bizalom kiépítésében

Olyan grafikai anyagokat adunk a kezébe, amelyek egy valódi szakmai imidzset adnak. Ennek segítségével az ügyfélben kialakul a profi szakember/profi cég képe – így nem csak rövid-, de hosszú távon is segít jól prosperáló vállalkozást építeni.

A jól megtervezett dizájn segítségével tehát magasabb bevételt érhet el.

Miben tudunk segíteni?

Weboldal tervezése

A kutatások alapján, ha egy cég weboldala nem felel meg az esztétikai igényeknek, akár a látogatók több, mint 30%-át is elveszítheti. Tehát a grafikai anyagon múlik az, hogy az online lebonyolított pénzforgalma 70%-ra csökken-, vagy 130%-ra nő az előző évhez képest.

Ez persze számunkra is nagy felelősség, így minden tekintetben a legjobbat nyújtjuk a megrendelőinknek.

Segítünk a vállalkozás arculatának és weboldalának megtervezésében, kiemelt figyelmet fordítva a webergonómiára, és a felhaszálói élményre. Manapság a mobilos weboldal megtekintések száma eléri az asztali számítógépről indított megkeresésekét, épp ezért olyan honlapot tervezünk, ami teljes mértékben reszponzív (tableten és mobilon is remekül megjelenik).

Mindemellett a főbb keresőoptimalizálási szempontokra is figyelünk az oldal tervezése során (például betöltési sebesség, jó weboldal struktúra), így a weboldalt a Google is „szeretni fogja”.

Hírlevél-design-tervezés

Az elkötelezettség növelésére az egyik legjobb módszer, ha feliratkozókat gyűjtünk. Azonban az emberek többsége napi akár két tucat e-mailt is kaphat – így szintén felmerül a digitális zaj-problémája.

Ráadásul a kutatások szerint 2000 és 2018 között mintegy 1/4-del csökkent a figyelem – egy ember ugyanis átlagosan most már nem 12 másodpercig, hanem 8 másodpercig képes csak fókuszálni.

Ennyi idő alatt dönti el, hogy tovább olvassa-e a hírlevelet, vagy sem. Mindenképp fontos tehát, hogy olyan tartalmat, olyan design-t készítsünk, ami képes felkelteni az olvasók figyelmét.

Ahhoz, hogy a levele kitűnjön a többi közül, nem elég, ha tartalmas, jó szöveget ír, szép köntösbe is kell bújtatni. Épp ezért kiemelten fontos az, hogy a hírlevelének minél jobb, a cégének, vállalkozásának arculatához illeszkedő legyen a kinézete. Épp ezért segít csapatunk a hírlevél-design megtervezésében is.

A hírlevelek tartalmazhatnak:

  • képeket,
  • animációkat,
  • továbbá ösztönző gombokat (például vásárlásra, letöltésre buzdító gomb satöbbi).

Céges papírok

Minden dokumentumra érdemes odafigyelni, hiszen ezek is a cégéhez köthetőek – így közvetve befolyásolják a vállalkozásáról kialakult képet. Egy professzionálisan elkészült árajánlatot például sokkal nagyobb valószínűséggel fogadnak el, mint egy hagyományos, logó nélkülit.

Természetesen nem csak az árajánlatok, szerződések előkészítésében segítünk, hanem lényegében bármilyen céges papírt meg tudunk tervezni, legyen szó akár:

  • szállítólevélről,
  • teljesítési igazolásról,
  • munkaszerződésről,
  • tanulmányokról,
  • vagy épp szabályzatokról.

Hirdetések, szórólap

Legyen szó akár online-, akár papíralapú hirdetésről, mi segítünk megvalósítani. Több tucat esetben segítettünk már ügyfeleinknek landing page-k, bannerek létrehozásában, social media-hirdetések lebonyolításában, továbbá flyereket, brossúrákat is létre tudunk hozni.

Egy jó hirdetés figyelemfelkeltő, ugyanakkor bizalmat ébreszt a vásárlóban, és tartalmaz minden szükséges információt ahhoz, hogy a látogató el tudja dönteni, szeretne-e vásárolni.

A jól kivitelezett hirdetési kampányok megtöbbszörözhetik a bevételét, főképp a kiemelt időszakokban.

Névjegykártya

Hiába a technlógiai fejfelődés, a névjegykártyáknak még most is töretlen a népszerűségük.

Hogy miért? Mert a segítségükkel:

  • könnyen megadhatjuk az elérhetőségünket,
  • jó első benyomást tehetünk,
  • az érintés útján személyes kontaktust tudunk teremteni,
  • a direkt marketing egyik legfőbb eszköze lehet,
  • és a bizalomépítés egyik alapvető kelléke – mind a mai napig.

Aki egy picit jártasabb az üzleti életben, tudja hogy mekkora jelentőséggel bír egy-egy ilyen kis lap. Ennek segítségével ugyanis gyorsan, szinte pillanatok alatt kelthetünk jó benyomást. Ezzel tehát még tovább építhetjük a céges vagy személyes márkánkat.

Annak ellenére, hogy mennyire elterjedt, kevesen tudnak jó névjegykártyát készíteni, hiszen gyakort túlzsúfolt, és sok fölösleges információ tartalmaz  vagy épp fordítva – így pedig elveszik a lényeg. Segítünk abban, hogy a dizájn illeszkedjen az arculathoz, ahhoz, amit képvisel, valamint hogy egyszerű, letisztult, de mégis minden lényeges elemet tartalmazó kártyát adjunk a kezébe.

Miért szervezze ki a grafikai munkát egy külsősnek?

Egy állandó grafikus igencsak drága lehet, ráadásul sok esetben a cégeknek egyszerűen nincs szükségük fix emberre, hiszen eseti jellegű grafikai munkák vannak. Ilyen esetekben a legjobb ötlet, ha egy külsős cégnek, vállalkozásnak szervezi ki a munkát. Csapatunk akár teljeskörű grafikai szolgáltatást, akár kisebb, eseti jellegű megkereséseket is szívesen fogad.

Amennyiben szüksége van ilyen külsős kollégára, szívesen állunk rendelkezésére, és segítünk a kivitelezésben A-tól Z-ig.

Tudjon meg többet, kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.